Thursday, May 28, 2009

Mulut Azmin Ali Nak Kena Cili..???

Kurang Ajar punya jantan…!!

Jantan ke?

Jangan jangan Azmin Ali pun lebih kurang macam Husam Musa, “they got No Balls…!! “

Azmin Ali janganlah jadi dayus, nak berkelahi dengan golongan yang lemah..!

I just cannot accept it when a person at his level, Ahli Parlimen and at the same time ADUN, not to forget Azmin is the key person in PKR, tetapi terserlah betapa bodohnya politik kadam Anwar ini bila melabelkan Calon Bebas DUN Penanti, Puan Aminah Abdullah @ Kak Min sebagai “Minah Ronggeng”.

Biadap sungguh..! Kalau zaman budak budak dulu bila ada sesiapa yang celupar, my mom akan ke dapur amek cili dan cilikan mulutnya…!!! Eloklah kalau kita cilikan mulut si kurang ajar bekas budak kopi Anwar ini.

Tindakan Azmin benar benar menghina martabat kaum wanita, just read what he said about this woman, “Kak Min kena cermin diri dulu..”. Wah.., biadapnya Azmin menghina Kak Min.

I am very much agreed with other bloggers frenz who wrote down in their posting, agak agaknya macam manalah perasaan ahli keluarga Kak Min bila ada yang menghina beliau dengan gelaran “Minah Ronggeng”..?

How would Azmin’s children felt kalau kita namakan Shamsidar Ronggeng…??

I really respect Kak Min sebab sampai saat ini beliau langsung tak balas “penghinaan” yang dah dibuat oleh Azmin terhadapnya. Syabas Kak Min, jangan layan orang bacul dan penakut macam Azmin ini. Saya doakan kegagalan PKR dalam pilihanraya Penanti hujung minggu ini.

8 comments:

  1. kalau azmin kata Aminah Minah Ronggeng....,
    ok la tu kita pun namakan Shamsidar Tonggeng..

    ReplyDelete
  2. bila azmin panggil seorang wanita sebegitu, ada puak pr lain, pas dan dap, terjerit-jerit macam orang gila kata ini sesuatu yang sexist? tak ada pun. pasal puak depa juga yang cakap. semua isu sexist, racist etc tak apa kalau depa sendiri yang cakap tapi orang lain cakap tak boleh.

    bila raja nongchik perli 'nak ikut saya ke tandas', tanya sama itu loq loq komplen sexist. awat dalam isu ni tanya sama itu loq loq diam saja.

    semua puak pr ni auta saja. tapi sampai bila depa boleh bohong.

    ReplyDelete
  3. AZMIN TONGGENG (Bontot kat Nuwar Al Juburi)

    ReplyDelete
  4. kita pakat2 gaha mulot dia dgn purong nyor! base jenih mulot lembek, dok gitu?

    ReplyDelete
  5. Azmin dah lame tonggeng kat Anwar pun..hahahaha

    ReplyDelete
  6. Alamak Azmin tonggeng sendiri nak terkencing kena maki dengan penduduk Bukit Antarabangsa (Tragedi tanah runtuh dan banglo ranap)....

    Dah takde kepala butoh agaknya dia ni? Baru terkial-kial nak dirikan khemah khidmatlah...muka toyer tak habis...kadam Anwar Al-Juburi setan yang teramat.

    Buat Kak Min tahniah buka pekung dua beruk bin orangutan ni.

    ReplyDelete
  7. uik? selalu kena cili mulut ngan Mak ke? Patut pun "garang"...hehhehe

    ReplyDelete
  8. AZMIN, KALAU U NAK TAU, BINI PUN SHARTE DENGAN ANWAR, AKU DENGAR DIA PUN SUDAH DI RATAHI OLEH ANWAR!!!

    ReplyDelete