Thursday, March 28, 2013

Suami Nurul Izzah Tangkap Bengang Bila Video Lucah Isterinya Dah Mula Tersebar...

Dari mana datangnya screen grab video klip ini semua..? Klik kat SINI

11 comments:

  1. Janganlah begitu terdesak untuk menjatuhkan lawan sehingga menggunakan jalan-jalan yang amat keji di sisi Allah hanya untuk memenangi PRU. Sanggupkah kita menggadai kehidupan akhirat kita dan menjual keselamatan kita dengan kuasa pemerintahan (di Malaysia aje - bukan untuk seluruh dunia pun) untuk satu penggal cuma (5 tahun)? Manusia seperti ini adalah manusia yang paling bodoh. Sesiapa yang percaya dengan fitnah mereka akan mendapat saham yang serupa. Sesiapa yang terdetik sahaja di fikiran soalan 'benarkah fitnah mereka itu?' cepat-cepatlah istighfar dan hindari fikiran kita dari mengaitkan peribadi seseorang dengan fitnah keji yang mereka ada-adakan. Respond orang yang beriman atas berita-berita fitnah ini ialah 'berita itu bohong dan dusta!' (inilah perintah al Quran) tanpa kita membuat perbuatan sia-sia untuk menyiasat dan membuat spekulasi, apatah lagi membincangkan secara terbuka. Apakah kita mahu diri kita atau keluarga kita difitnah seperti itu dan cerita aib itu dijaja merata-rata.Berapa lama kita hidup atas muka bumi ini? Dan yang lebih parah lagi apakah kita hendak meninggalkan generasi anak-anak yang hidup dalam suasana di mana fitnah dan aib-mengaibkan seseoarng dengan tuduhan liwat, zina, tuduhan kongsi isteri, kelucahan menjadi budaya. Sesiapa yang mati dalam keadaan dia mempunyai saham dalam memupuk budaya keji ini, dosa yang ditanggung akan terus ditompok. Ketika orang lain meninggalkan amal jariah yang menyalurkan pahala berterusan di alam arwah, kita (nauzubillah) memupuk saham dosa yang terus menimbun akibat turut sama menyubur budaya kelucahan di dunia ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. BIla terkena tang dia, bukan main hebat keluar ayat Quran & hadith, bila menghentam orang tak ingat pulak 'dalil' yang dipakai sebelumnya..

      Delete
    2. biasalah guna agama..kalau tak , tak sanggup kafirkan sesama Islam...

      Delete
    3. Bila bapak N.izzah fitnah pemimpin negara bertubi-tubi dan berbohong kepada rakyat, "zainal" senyap kenapa. Komen lah panjang-panjang sikit ya.

      Delete
    4. Izzah ni pun gemar cari kesalahan org lain..tpi keje ahli parliment kosong..kosong...skg kena muka sendiri..apa rasa..?? Ingat kita buka selalu kat atas

      Delete
  2. klu ini benar biar Allah shj yg mmbalasnya.. tp klu xbenar saudara/saudari akan menerima hukumannya di akhirat kelak.. kerana dosa menfitnah lebih besar dr dosa membunuh.. begitu juga bg mereka yg menyebarkan keaiban org.. pkra ini myebabkan sy brsa jijik dgn UMNO.. xda modal lain selain menyebarkan kelucahan untuk meraih undi..

    ReplyDelete
  3. Best la blog ni...bole promote utk kaki2 melancap

    ReplyDelete
  4. esok diberi keluarga yg suka minda seks teruskan dengan cerita2 sebegi pasti AllAh membalasnya , yg pasti Janji Allah itu Benar..

    ReplyDelete
  5. Untuk pastel luna..
    tau je ko dosa org yang buat fitnah ni macammana..tapi macam mana ko boleh tuduh benda ni UMNO yang sebarkan?ada bukti ke ko tuduh2 tu?kan tu org panggil fitnah gak 2..

    ReplyDelete