Monday, April 30, 2012

Ini BUKTI Anwar Beri Arahan Perusuh Perusuh GEMPUR Sekatan Polis Di Dataran Merdeka.... Teliti Video Klip Ini


Kantoi...!

Bapak PELIWAT Negara, makhluk paling bangsat dibumi ini, Anwar Ibrahim memberikan "isyarat tangan" setelah beliau selesai berucap sewaktu berlangsungnya Perhimpunan Haram BERSIH 3.0 petang semalam.

Isyarat tangan dibuat dua kali..., mengarahkan gurkha gurkha upahan Pakatan Pembangkang untuk merempuh sekatan pihak Polis. Sejurus selepas itu Polis tidak ada pilihan selain daripada bertindak, walaupun pihak PDRM hanya diam dan memerhatikan sahaja tingkah laku perusuh perusuh membuat "provokasi" sejak jam 10 pagi lagi...

Video klip dibawah ini sebagai BUKTI sahih..! Menurut sahabat media yang merakamkan peristiwa ini, beliau bersama sama teman lain sahkan bahawa sebaik sahaja Anwar selesai berucap dan turun dan bumbung kereta pacuan 4 roda, semua perusuh seolah-olah mendapat arahan dan tidak teragak-agak menuju kepada sekatan pihak Polis dan DBKL...!

Berikan tumpuan anda pada babak awal video klip dibawah ini..., malah dibuat beberapa kali 'replay' ulang tayang untuk anda lihat isyarat tangan Anwar yang ketika itu membelakangi pihak Polis, saksikanlah...!!

No comments:

Post a Comment