Tuesday, February 1, 2011

Banjir..! Pemimpin Pas Boleh Buat Ape..??

Bila dapat tahu ramai Blogger frenz dah selamat balik dan tak tersangkut lagi kat Tenang, LG pun contact sorang Blogger..

We oLz biaser communiacte by BBM jer...... Dier kata memang good experience dapat lalui detik2 cemas mase air nak naik kat pekan Labis. Mujurlah dapat balik dengan selamat... Ade jugak few Blogger frenz tersangkut tapi petang semalam dah lepas semuanyer.., lega!

Yang kena stay kat Tenang dan dapat experience bertugas dalam hujan dan banjir, they oLz memang respect BN punya pimimpin yang betul2 turun padang, sama2 berbasah lencun..

LG pun check jugak artikel2 bloggers sebelah sana tu [Pakatan], takde pun gambar2 eksklusif tunjuk mana mana pempimpin Pas yang redah semua tempat banjir..

Ikut story our Blogger fren tu, maser dia singgah kat R & R nak mandi dan makan, nampak banyak giler penyokong2 dan pemimpin2 Pakatan dah melepak kat sana..

Owh..! Dah cabut rupa2nyer..!

3 comments:

  1. yang penting usaha..











    Tektik kotor - Beruk-beruk tua nak mampus Sinar Harian mahu membungkus masa depan generasi baru..
    http://blog1malaysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Memang pemimpin-pemimpin BN adalah berjiwa rakyat dan mendahulukan kepentingan rakyat. Manakala pemimpin Pakatan Pembangkang hanya mementingkan kuasa politik yang boleh diperolehi melalui memutarbelitkan fakta dan menyebarkan fitnah. Rakyat bersama orang yang benar,berjiawa rakyat dan bertaqwa.

    ReplyDelete
  3. Askm

    sebagai seorang yg educated, adalah tidak wajar membuat statement demikian,

    jentera yg membantu mangsa banjir adalah bomba, polis, tentera, Kemas, pej.daeah, majlis daerah dll.

    agensi ini adalah milik rakyat, bukan milik UMNO atau barisan nasional.

    saya adalah seorang berfikiran terbuka, setiap kali masa mengundi saya saya tidak akan mengundi parti yg sama sbg contoh kalau DUN saya undi BN, parlimen saya undi lain, kalau Parlimen saya undi BN, state saya undi lain

    Ini supaya ada check and balance.

    ReplyDelete