Monday, November 5, 2012

Ini Islam Jenis Apa Yang Cuba Ditunjukkan Oleh Yb Mujahid Yusof Rawa Pengerusi Lajnah Perpaduan Nasional PAS..?

PAS seringkali menceramahkan tentang kejahatan UMNO serta perlunya UMNO dijatuhkan dari tampuk kuasa. Tiada yang dimusuhi oleh PAS terhadap UMNO melainkan UMNO itu penguasa dan PAS pula hanyalah sebuah parti yang bertindak sebagai pembangkang. 

Walaupun PAS cuba menggunakan elemen agama dalam kempen mereka untuk memburuk-burukkan UMNO, secara jelas, terang dan nyata, PAS tidak sahaja tersasar bahkan menderhakai perintah Allah Taala dan ajaran Nabi s.a.w.

Itulah yang ditunjukkan oleh Mujahid Yusof, Pengerusi Lajnah Perpaduan Nasional PAS merangkap Ahli Parlimen Parit Buntar......

Ternyata gelaran yang ada pada dirinya tidak mampu untuknya membuka mata dan mindanya. Walaupun kerapkali mengajar agama dan dipanggil Ustaz, namun Mujahid Yusof amat sukar mengingati sejarah para Sahabat r.a yang telah dihantar oleh Rasulullah s.a.w ke kawasan-kawasan umat Islam untuk terus berdakwah.

Tidak pernah ada dalam sejarah para Sahabat r.a yang telah dijanjikan syurga pergi berdoa dengan kaum paderi atau rabai apatah lagi sami dan pada masa yang sama, menganggap umat Islam yang lain sebagai musuh yang perlu dihapuskan sepertimana yang terkandung dalam kenyataan Mujahid Yusof.....

Baca selanjutnya, di SINI

No comments:

Post a Comment