Monday, May 30, 2011

Politik Nik Aziz TAK Sama Dengan Amalan Nabi Muhammad S.A.W

LG memang tertarik dengan pandangan bekas AJK Dewan Ulama Pas Pusat, Prof. Madya Mohd. Noor Deris kata, tindakan Nik Abdul Aziz itu jelas bercanggah dengan politik diamalkan oleh Rasulullah SAW yang diutuskan untuk menyempurnakan akhlak umat manusia.

"Nik Abdul Aziz mengaku memperjuangkan Islam tetapi membela pemimpin yang dikaitkan dengan pelbagai isu moral. Minta Nik Abdul Aziz bertaubat kerana membela orang seperti Anwar.

Nik Aziz yang dalam ceramahnya di Kampung Setia, Kuang, menasihatkan pihak yang menabur fitnah terhadap Anwar dengan mengaitkannya dengan rakaman video seks tampil memohon maaf…. MB Kelantan itu berkata, orang yang membuat fitnah tidak akan merasa nikmat kubur apatah lagi hendak masuk syurga melainkan kena minta maaf kepada Anwar.

FUYOOO…!!!! Takutnyaaa…!! Tak bole masuk syurga kalau TAK mintak mahap kat Anwar Ibrahim..????

Nampak bodoh sangat kenyataan Nik Aziz nie…., kenyataan yang boleh menimbulkan tanda tanya kerana jika benar Anwar seorang pemimpin berlandaskan syiar Islam, sudah tentu Anwar tak dikaitkan dengan mana-mana kes salah laku dan seks!!

Ulama dalam Pas sepatutnya membuat mufarakah terhadap kepimpinan Nik Abdul Aziz yang telah banyak mengeluarkan kenyataan mengelirukan umat Islam.


Source of news - please click here

2 comments:

  1. Kena terima nasihat nik ajis tu. Dia bercakap benar kepada pemfitnah. Dalam kes nuar ni taklah fitnah. Memang benar sebenarnya. Dari itu yang tak buat fitnah tak perlulah meminta maaf. Sebaliknya nuarlah yang kena bertaubat.

    ReplyDelete
  2. Satu yang penting kena ingat ialah tanggungjawab kita menyedarkan penyokong Pas dari bencana agama yang dibawa oleh pemiimpin Pas yang semata-mata pentingkan dunia. N. Ajis bukan ulama!!!!.

    ReplyDelete