Thursday, March 25, 2010

Penyokong Penyokong Anwar Masih Buta Hati..??

Yesterday I was really amazed and shocked bila tengok Yb Zul Nordin dedahkan kerja kerja jahat pembangkang yang cuba kaitkan our PM and Datin Seri Rosmah into high profile murder case, Altantuya….

Jahat..!! Fitnah yang dahsyat!

All these while, semua opposition leaders have been going around the country menjaja cerita our PM Datuk Seri Najib and Rosmah involved in Altantuya’s case.

Sekarang kita semua dah boleh lihat sendiri, Yb Zul Nordin yang pernah jadi defence councils untuk Anwar dah tell the true story…

Zul Nordin is also considered as Anwar’s family friends… I masih ingat lagi kisah sewaktu arwah bonda Anwar, Hajjah Mak Yan tengah nazak, Zul was amongst those yang berada disisinya.

But now Zul Nordin bukan saja dah tinggalkan Anwar but he is also making amend towards all his mistakes, baguslah bila Zul kata nak jumpa beberapa UMNO leaders dan mintak maaf, alhamdulillah….

My high regards and respect to Yb Zul bila dia bersyukur kehadrat Allah Aza Wajalla kerana TAK terlibat dengan mainan fitnah dahsyat politik kotor pembangkang….

Sekarang nie, we should ask those Ulama Ulama dalam PAS and PKR, are they going to agree with all these mainan fitnah politik pembangkang…?

I’m sure more and more PKR leaders or even PAS will jumped out from Anwar’s sinking ship, itu pun kalau mereka semua ada akal fikiran yang waras dan TAK buta hati….

7 comments:

  1. Cuma yang ada keimanan sahaja daripada puak2 ini yang akan meningalkan PKR dan PR. Bagi yang hati masih busuk dengan dendam kesumat, hasad dengki saya tidak menaruh harapan yang tinggi mereka akan nampak jalan kebenaran, terutama yang pernah berkata sanggup bersubahat dengan Syaitan untuk menjatuhkan BN dan UMNO. Allah telah tunjukan sedikit demi sedikit kebenaran, seperti yang di hajatkan oleh umat Islam melalui solat hajat dan doa. Nah kepada yang percaya kepada Islam dan kebesaran Allah, mampukah anda disesatkan akidah anda secara halus oleh puak2 yang dibibir mereka menabur fitnah siang malam, tak kiralah mereka nampak alim dan berilmu?
    Tepuk dada tanya iman.

    ReplyDelete
  2. Sesungguhnya "hasutan syaitan" memang dahsyat....Sarban dan kupiah pun hanya tinggal sebagai "pakaian" dan tidak berupaya menjadi penghalang kepada kebatilan tuannya......

    ReplyDelete
  3. I’m sure more and more PKR leaders or even PAS will jumped out from Anwar’s sinking ship, itu pun kalau mereka semua ada akal fikiran yang waras dan TAK buta hati….

    I WONDER...

    ReplyDelete
  4. Para penyokong pas bukan berjuang utk menegakan agama isalam..meraka berjuang atas semangat membencikan pemimpin umno. Hala tuju perjuangan mereka diragui sbb menggunkan masjid dan surau utk menyebarkan pepecahan umat islam. mereka lebih alam dari org lain sbb mereka pandai bermain dgn ayat al quran atas kepentingan politik mereka. Perjuangan mereka bukan utk menegakan islam tapi atas rasa benci dan hasad dengki kepada pemimpin umno kerana tidak menurut kehendak dan nafsu mereka. Mereka lebih tahu siapa yg boleh masuk syurga dan sapa yg masuk neraka. Nasihat saya kepada para penceramah pas sila ajar pengikut kamu betul baca alfatihah di dalam solat tu lebih baik dari menanam sikap benci membenci sesama umat islam. Ini baca alfatihah dalam solat pun tonggang langgang camner solat nak di terima oleh allah. Lebih baik fikir macam mana nak tingkatkan lagi ekonomi umat islam supaya umat islam dipandang mulia dari hanya berniaga pakai van buruk dan berniaga setakat dipasar tepi jalan. hidup segan mati pun tak mau. Sedar lar para penyokong pas. Jangan jadi hanya pengikut yg membuta tuli....jgn percaya 100% apa yg diucapkan oleh penceramah kamu..banyakan membaca dan buat penyelidikan..jgn terima membute tuli apa yg diucapkan..Ini membaca tak mo...hanya harapkan Harakah saja bahan bacaan...so minda ko org tertutup ler...dunia nie luas...ini membaca tak mo..tgk tv tak mo...berbincang secara hati terbuka tak mo...jadi nak ckp apa lagi...Saya hanya sedih sbb nak sokong pas tak boleh sbb..perjuangan mereka bukan utk menegakan agama islam..mereka berjuang atas sifat membencikan pemimpin umno...bukan berjuang atas nama allah...ini memrupakan perjuang yg salah dan sesat..kalau mati sbb perjuangan ini..maka sia-sia jer..sedar lah wahai penyokong pas...bersihkan niat tu dahulu..sebelum berkata-kata..cube dok termenung sekejap...pikirkan betulkah perjuang anda tu atas nama allah atau sbb benci kan pemimpin umno...jgn disebabkan anda pakai jubah dan pakai kopiah putih menyebabkan anda lebih islam dari org lain...

    ReplyDelete
  5. buta ke, rasanya mcm takMarch 28, 2010 at 11:13 PM

    hmmm.. bagi saya keadaan sekarang lebih baik, kerana jika sesuatu keputusan kerajaan yang hendak dibuat akan dibincang, dibahas dan diterang sejelas-jelasnya kepada rakyat, seperti kenaikan tol, ianya akan dibincangkan di kabinet dan ini belum tentu akan diluluskan kenaikannya. Tetapi jika dikenangakan kembali pada zaman hampir majoriti ahli perlimen terdiri dari satu buah parti shj, semua keputusan menaikan atau apa-apa perubhan yang diambil oleh kerajaan akan disokong 100%.

    Jadi saya tidak menyokong mana-mana pihak, pemikiran saya, rakyat kena laa pandai... sebab apa keadaan sekarang lebih baik, setiap parti nie akan bekerja keras untuk mengambil hati rakyat, setiap langkah yg silap akan dibongkar tak kira laa yang memerintah atau tidak mereka akan saling memerhati setiap langkah lawan mereka dan silap sedikit rakyat pasti tahu... ini yang kita nak kerajaan yang telus.

    ReplyDelete
  6. Kamu semua bodoh. Pemimpin UMNO kaya raya kamu dapat apa. 50 tahun kena tipu dengan UMNO bongok.

    ReplyDelete
  7. What fitnah? .ada dokumen. Dah tunjuk n baca dlm parliment pun. Bodoh betul ko.

    ReplyDelete