Sunday, July 22, 2012

Abby Abadi Gerenti PANAASS Bila Video Klip Percutian Di China Ini Mula Tersebaarr...

Baru pakai tudung dah nak jadi Ustazah...?? Dengar nasihat dari Ustaz Kazim pada video klip dibawah ini...

6 comments:

  1. kita sebagai umat islam wajib memberi bimbingan kepada yang ingin kejalan allah swt dan bukan mengaibkan dengan sejarah lamanya.sedangkan nabi saw. tidak pernah mengimbau kehidupan para sahabatnya setelah mereka mengikut jalan yang diredhai allah swt.benarlah firman allah swt.tidak akan mulia seseorang jika allah hinakan dan tidak akan hina sesorang jika allah swt muliakan.

    ReplyDelete
  2. Itu ler kerja ko... Takda benda yg pekdah, buat dosa. Buat fitnah. Apakah lg yg ko pandai dia bulan posa nie

    ReplyDelete
  3. janji masyukkkkkkkkkkkkkk ostad

    ReplyDelete
  4. Berpengaruh sangat kah Abby Abadi ini sehingga boleh mengancam BN/UMNO? Membangkit hal hal peribadi dan mengaibkan dia tidak memperlihatkan kematangan berpolitik. Dia hanya lah artis biasa yang timbul tengelam..masuk PAS dan kemudian dijemput pula buat ceramah disana sini..sudah sudah lah tu..biarkan saja dia.

    ReplyDelete
  5. Pelakon Hairie Othman Tidak Menolak Kemungkinan Bertanding PRU

    Sekadar pandangan….

    Tahniah kerana Hairie telah berubah daripada seorang pelaku salah khalwat kepada seorang yang berparti PAS. Sekurang kurangnya syura PAS telah menanti Hairie kelak..

    Dayang Ku Intan, yang selalu ke Jalan Belibis, Taman Perling, Johor bahru juga telah berhijrah.. Kalau dulu suami dan beliau mengusahakan Kelab Dangdut, kini beliau telah menjadi lebih baik peribadinya. Cukuplah dengan dugaan Allah. Beliau jaga anak istemewa dengan baik daripada berceramah menyakiti puak lain.

    Ikhlas dari
    nasirwise

    ReplyDelete
  6. live stream tv1,tv2,tv3,ntv7,tv8,tv9,alhijarah tv di > http://www.vecests.com/2013/01/online-tv-malaysia-radio-streaming.html

    ReplyDelete