Tuesday, May 10, 2011

Sayu Giler Hati Ini..!! Comelnya Nur Syaza Sakinah Yang Masih Hilang Di Ulu Bendul…..

Nur Syaza Alisa [kanan sekali], Nur Shaza Azira [kiri sekali], dan Nur Syaza Sakinah [tengah] tidur, gambar ini sebelum kejadian ngeri….

Untuk rekod, mayat Alisa ditemui pada jam 3.15 pagi manakala mayat adiknya, Azira pula dijumpai pasukan mencari dan menyelamat pada 10.20 pagi pada jarak di antara 300 dan 500 meter dari lokasi tempat kejadian.

Sakinah masih hilang…!! Marilah kita berdoa kehadrat Allah swt agar cepatlah maslah nie selesai, besarnya dugaan untuk ibu anak anak ini…

Ini wajah ibu ketiga tiga anak comel yang dihanyutkan air deras… Wan Azleela yang masih menunggu segala usaha yang dibuat untuk mencari Sakinah.

Kata OCPD Kuala Pilah, Jaafar Baba ada lebih 150 orang terbabit mencari adik Sakinah, setakat ni belum ada perancangan berhentikan operasi mencari…

Operasi dibantu oleh Bomba, JPAM, Rela, Smart dengan polis. Dan ada jugak penduduk kampung terus lagi usaha mencari

Inilah dia ayah kepada tiga tiga adik beradik yang hilang kena hanyut…. Untuk rekod, Syed dengan Wan Azleela dah berpisah

Syed ke kawasan perkelahan popular Ulu Bendul dengan ketiga tiga anak dan teman wanitanya, Alwani Abu Hassan, 19 tahun. Ikut cerita, Syed dengan Alwani pun dihanyutkan air deras tapi berjaya menyelamatkan diri….

Kesiannya nasib malang yang menimpa Wan Azleela kehilangan 3 orang anak yang comel comel…, Ya Allah berikanlah kekuatan buat Wan Azleela!!



Cerita asal... please click here

2 comments:

  1. AL FATIHAH,, MOGA JENAZAH KANAK2 INI AKAN DITEMUI SECEPAT MUNGKIN..

    ReplyDelete
  2. salam apa perkembanagn adik Nur Syaza Sakinah, 2 tahun tu ? jumpa tak ? sampai sekarang saya tak ter persasan sebarang berita ?

    ReplyDelete