Wednesday, September 15, 2010

Pembunuh Sosilawati Sebenarnya Bukan Manusia...!!

Usharani bersama Muthuraja dan anak mereka yang berusia tiga tahun. Isteri yang mencari suaminya, selepas jumpa peguam tertuduh pada 18 Januari..

Memang BAPAK SetaAAAANNNN….! Itulah yang boleh kita describe cilakanya si pembunuh Sosilawati & 3 yang lain.. Nampaknya bukanlah 1st case bila semua dapat tau Sosilawati dibunuh cara kejam, dah ramai jadi mangsa KELING GILA DUA BERADEK SIAL nie..!!

I strongly believed these two siblings bastard yang jadi pembunuh kejam nie keturunan darah SetaaAAANNNN agaknya, bangsa dia sendiri pun dia boleh buat!
Let’s share this story from Berita Harian Online ; http://www.bharian.com.my/bharian/articles/WanitaIndiabongkarladangmaut/Article



IsteriJejak Suami Hilang Selepas Jumpa Peguam 18 Januari Lalu


Isteri ahli perniagaan dari Chennai, India, S Usharani, 24, bimbang suaminya yang hilang sejak 18 Januari lalu turut menerima nasib sama seperti jutawan kosmetik, Datuk Sosilawati Lawiya dan tiga rakannya.

Suri rumah itu yang menetap di Ramapuram, Chennai ketika dihubungi Berita Harian, semalam, mendakwa suaminya, Allal Kathan Muthuraja, 34, tiba di Malaysia pada 18 Januari lalu untuk bertemu rakan karibnya iaitu dua beradik yang juga peguam yang disyaki terbabit dalam kes pembunuhan Sosilawati.

“Sebaik tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), suami menelefon dan memberitahu beliau dijemput dua beradik itu. Mereka saling mengenali sejak 10 tahun.

“Dalam perbualan itu, selain bertanyakan khabar anak perempuan kami berusia tiga tahun, beliau juga memberitahu dua peguam terbabit akan membawanya ke ladang milik mereka di Banting.

“Keesokan harinya (19 Januari), saya cuba menghubungi telefon bimbit suami beberapa kali tetapi gagal.

“Saya bimbang keselamatan suami lalu menghubungi Pejabat Pesuruhjaya Tinggi India di Malaysia, namun tiada maklum balas sehingga sekarang,” katanya.

Muthuraja antara empat individu yang hilang sejak setahun lalu selepas berurus niaga dengan peguam bergelar Datuk di Banting.

Usharani berkata, pada 12 Februari lalu, beliau menerima panggilan misteri seorang lelaki yang mendakwa dirinya polis dan memaklumkan suaminya ditahan polis kerana kesalahan memiliki dadah.

“Dia meminta RM1 juta untuk membantu menyelesaikan kes itu, bagaimanapun saya tidak mempedulikannya. Pada 20 Februari, saya menerima satu lagi panggilan daripada seorang yang turut memperkenalkan dirinya sebagai polis dan meminta RM1 juta untuk tujuan sama. Dia meminta RM500,000 sebagai pendahuluan.

“Saya keliru dengan kedua-dua panggilan itu dan sekali lagi hubungi pejabat pesuruhjaya di Kuala Lumpur untuk mendapat kepastian sama ada suami ditahan polis seperti didakwa, namun tiada jawapan,” katanya.

Selepas lapan bulan tidak mendapat berita mengenai suaminya, Usharani datang ke Malaysia.

“Saya tiba di KLIA pada 8 September lalu dan membuat laporan di Balai Polis Banting. Saya turut memaklumkan suami menyebut beliau dibawa ke ladang milik seorang peguam di Banting,” katanya.
Difahamkan, berdasarkan maklumat Usharani itulah polis menyerbu Ladang Gadong sebelum menemui lokasi Sosilawati dan tiga rakannya dibunuh dan dibakar.

Ketua Polis Daerah Kuala Langat, Superintendan Nordin Manan mengesahkan laporan Usharani, tetapi enggan mengulas lanjut.

Sementara itu, sumber polis memberitahu nasib empat mangsa yang hilang belum dapat dipastikan, namun tidak menolak kemungkinan mereka menerima nasib seperti Sosilawati dan rakan.

Pasukan forensik dan Jabatan Kimia masih meneruskan siasatan termasuk mencari spesimen dan bukti berkaitan empat mangsa itu.

“Suspek dipercayai menjadikan ladang mereka yang lengkap dengan chalet, blok pejabat dan rumah kelab sebagai lokasi bertemu dan memperdayakan mangsa mereka.

“Ia bukan sekadar ladang sawit dan kandang ternakan, tetapi lengkap dengan semua kemudahan. Lokasinya yang terpencil dan dikelilingi tembok setinggi dua meter menyukarkan kegiatan mereka dikesan,” katanya. - BH

11 comments:

  1. kalu paria nie terlepas dari tuduhan membunuh tu.tgan aku sendiri nanti yang akan sembelih paria2 tu nanti.aku da tk boleh tahan lg nie geram betul aku nagn bangsa paria nie.ari nie je da 5 oarang paria aku bantai.pukiamak punya paria.

    ReplyDelete
  2. Jangan jadi macam kes Altantuya....hanya tukang bunuh kena hukum , yg bari arahan bebas.

    Kes Datuk Sosilawati, peguam tertuduh ingat dia boleh lepas dengan hapuskan/ ketiadaan bukti......

    ReplyDelete
  3. Rasenya Lawyer beradik ni akan lepas sebab bukan mereka yg membunuh. Pembunuhan dilakukan oleh orang mabuk dan banyak kali org mabuk akan lepas sebab tak siuman. Tak gitu ?

    Nani PJ

    ReplyDelete
  4. HINDRAF HARUS DI HAPUSKAN HINGGA KE AKAR UMBI...

    http://sayamelayuislam.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. salam....

    ade juga india tak sedar diri...
    siang tadi dahlah dia lalu menongkah arus
    (jalan one way)...hampir bertembung..dia
    pulak cari saya 'sound' macam saya yg salah!!

    lalu saya guna bahasa isyarat tangan apa yg
    tidak betul pemanduan dia..lalu dia blah!!

    kalau saya 2 x 5 macam dia (tunjuk samseng) mau gaduh di tengah jalan!!

    ReplyDelete
  6. Pembunuh-pembunuh kejam itu perlu diseksa dahulu sebelum dihukum gantung. Orang yang melindungi pembunuh-pembunuh itu perlu dihukum gantung hingga mati. Hapuskan sampah masyarakat!!!

    ReplyDelete
  7. Kalau bukan Sosilawati, sudah tentu kes ni senyap macam tu je..Mana pegi polis kat Banting? KP Selangor kena bertanggung jawab. Mcamana suspek boleh bebas setelah laporan polis dibuat oleh beberapa mangsa...especially peniaga dari Sungai Petani. Mungkin doa keluarga atau isteri dia dimakbulkan ALlah dan diberi clue dengan kematian Sosilawati.

    ReplyDelete
  8. Allah akan memberi petunjuk keatas umat islam walau pun mayat nya menjadi abu......Maha besar kuasa Allah .....

    ReplyDelete
  9. to lawyer garang: marah tu marah, we understand, but would appreciate if you be more selective with ur words. words such as 'keling' and 'paria', those are unnecessary. jangan terlalu ikutkan perasaan. tak semua orang india jahat because ur use of words bukan terhad kepada lawyers dua beradik tu dan suspek2, tetapi menyentuh perasaan kaum india yang lain. samalah kalau bangsa2 lain kata kita ni 'melayu pemalas'...kita semua rasa tempiasnya,think about it, bukan orang melayu saja yg baca ur blog, kalau tak boleh nak jaga hati dan perasaan org lain, sekurang2nya, jagalah mulut, agar tidak terlalu celupar. else, dont call urself a 'lawyer' in which case ur no different than the 2 indian lawyers which u call 'keling' and 'pariah'.
    just my 2 cents.

    ReplyDelete
  10. Yes. Why turn this into a racial issue? Tak kan tak ada pembunuh melayu yang bunuh melayu? Bila ada orang melayu rogol anak melayu sendiri, kita semua diam? sedar la...kita sebagai melayu jangan kuat emo sangat. ini bukan ajaran islam yang kita berpegang teguh.

    ReplyDelete