Wednesday, November 4, 2009

Kafir Di Sgor Lebih Tauliah Dari Dr Asri..?


Apa nak jadi nie..?? Tengoklah dengan mata hati, janganlah jadi buta hati..!!! Gerraaammnya aku! Sial punya kafir laknatullah boleh bagi speech or maybe his ceramah menghentam UMNO-BN dalam masjid..?

Apa JAIS buat..? Tidur..?

And what about media that supposed to be pro government..? Are you all sleeping Utusan Malaysia..? Berita Harian..? TV3..???

Why this issue was never taken up at all..??

Pemimpin bukan Islam pembangkang semakin kurang ajar, biadap sebab UMNO tidur.., lena pulak tu..! mana pergi pemimpin UMNO yang katanya mempertahankan hak melayu dan islam..? Dah nampak depan mata kafir laknatullah pijak tempat sujud orang islam pun boleh diam..?

Read these article from our blogger frenz

http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2009/11/hoi-jaispasdr-asri-tak-pegang-anjing-la.html

http://darulehsantoday.blogspot.com/2009/11/apa-ni.html

http://www.papagomo.com/2009/11/ya-allah-aku-berdoa-kepadamu-agar.html

Wake Up UMNO Selangor..!!

Its not that difficult kalau nak buat kerja. This is a good issue similar to kes Dr Asri. Pemuda UMNO Selangor cuma perlu print all these articles and photos, buat memorandum kepada JAIS desak siasat majlis ini..!


BN pernah ada wakil rakyat bukan islam tapi selama 50 tahun jadi government, we have never seen any such incident. Kalau ada majlis di masjid pun, wakil rakyat bukan islam hanya berucap diluar dewan solat, area perkarangan masjid..!


5 comments:

  1. wei..! ini mesjid sempena nama sultanah yg dah meninggal laa...

    sultan sgor pun slalu semayang sini tau!

    pokemon punya pas bole bg kafir bela anjing nie pijak tempat kita semayang..!!

    babi punya pas kalu nak suwoh wakil rakyat dier brucap pun kat luar mesjid buat la kemah..!!!

    ReplyDelete
  2. orang yang patut di salahkan ialah cikgu jaafar ydp pas kota raja, kerana dia la si kafir kristian tu boleh masuk ke dalam masjid dan memijak tempat sembahyang kita, sedangkan baju dan seluarnya masih ada bulu-bulu anjig rotwiler belaannya di rumah.

    ReplyDelete
  3. pas bukan kira dah sekarang ni. janji depa dapat undi. demi undi depa dah MELACURKAN ISLAM itu. kurang ajar depa ni semua.

    ReplyDelete
  4. Aku ada semayang kat masjid dekat Uitm Puncak Perdana U10 Tmn Sandaran Permai Shah Alam.tah sape tah bagi kebenaran kepada Khalid Gereja Berkutbah Jumaat dan jadi imam lagi..tak salah aku pada 23/10/09.
    Aku dengar kutbah jumaat ni lain dari yang lain ucapan dia,pastu dalam semayang pulak bacaannya pun tak lancar tersangkut2..bila abis semayang aku tengok rupanya Khalid Gereja yang jadi Imam,mana pegi Imam Masjid?Ramai student tak kenal sape dia tu...
    Ada org kata Masjid Tmn tu di jadikan markas Pas dan surau2 yang berdekatan juga sering di gunakan tempat ceramah agama berbaur agenda Pas.Aku harap ada pihak yang prihatin.

    ReplyDelete
  5. kepada Jais,mais dan ape2lah.
    Sy sebagai jemaah Masjid Al Ikhwan Di Tmn Sandaran Permai U10 berdekatan Uitm Puncak Perdana.
    Sejak kebelakangan ini sy dapati masjid tu selalu di jadikan tempat ceramah politik Pas.baik di waktu ceramah mingguan mau pun pada hari jumaat selepas solat jumaat.
    pernah sy lihat dan dengar seorang Adun bernama Khalid Samad membaca kutbah jumaat pada 23/10/2009 di masjid itu (berkutbah sambil berpolitik) serta menjadi imam solat Jumaat dengan bacaan ayat-ayat Quran kurang mahir..mana pergi imam yang sebenar.
    Sy juga difahamkan masjid itu dijadikan markas Pas dan surau-surau yang terletak di kawasan U10 semuanya telah di monopoli oleh ahli-ahli Pas.Penceramah agama semuanya berbaur politik Pas mengutuk serta mencaci di dalam surau.Sy lihat jenerasi muda dan budak sekolah tidak lagi berminat untuk ke surau.
    Sy harap pihak yang berwajib dapat memberi perhatian atas perkara ini demi jenerasi akan datang.

    ReplyDelete