Thursday, December 17, 2009

Ceh Waaah..!!! Cayalah Zizie Ezette


Hot story of the week maybe...?

Another VIP, Yb Datuk Bung Mokhtar Radin ahli parlimen Kinabatangan and also Majlis Tertinggi UMNO menjadi bahan khabar angin kononnya beliau dah bernikah dengan actress yang badannya montok and kulitnya pula amboi... gebu taw!
Of courselah bila kawin dengan artis and at the same time jadi 2nd wife, most important things to do ialah deny, deny and deny....

That’s the game of any married man, kalau declare awal awal nanti wife mengamuk dah tak jadi pulak..., so the best thing now rahsiakan dulu, then after nikah dah selesai the 1st wife cant do anything, terima ajelah hidup bermadu.... Tapi in this Datuk Bung Mokhtar’s case mungkin dia nak jaga hati Datin. Sama lah kisah dengan allahyarham Tan Sri Megat Junid – Ziela Jalil.

Anyway and whatever it is, i still have my high regards to Datuk Bung Mokhtar sebab he is one of noise maker dalam our Parlimen and knows how to attack ahli ahli parlimen pembangkang yang biadap seperti Gobind Singh, Karpal Singh, Kit Siang dan lain lain lagi!
Meanwhile, Puan Khaty Fauziah emak kepada Zizie yang juga seorang dramatis dah kata beliau akan terima qada’ dan qadar kalau anaknya itu berkahwin dengan suami orang…..

“Ramai lagi wanita lain yang berkahwin dengan suami orang. Kalau benarlah dia [Zizie] ditakdirkan bermadu, itu semua sudah dinamakan jodoh. Ini semua urusan Allah” katanya.
read M-Star online

2 comments:

  1. itu namanya jodoh..tp kalau boleh jgnlah ambil laki org..sedih tol

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum saudari,

    Dalam kita bersama-sama menongkah arus dan memperjuangkan setiap idea dan pendekatan ke arah kemakmuran dan keamanan sejagat,saya mohon jasa baik saudari untuk letaikan blog saya,

    http://10sibudakhitam.blogspot.com/

    dalam blog list saudari.Blog saudari juga telah saya masukkan dalam list saya agar kita dapat sama-sama berkongsi memartabatkan agama dan bangsa tercinta.

    Saya dengan ini juga secara rasminya menjadi followers blog saudari.

    Dalam memantapkan ukhwah dan merapatkan saf, harapan saya agar dapat kita sama-sama jadi followers blog dan buktikan pengikut kita lebih ramai bersatu-padu dalam menegakkan agama,bangsa dan negara.Tunjukkan inilah generasi maya yang bersatu dalam perjuangan di alam siber.

    Menjadi followers di blog saya di http://10sibudakhitam.blogspot.com, saya dahului dengan ucapan terima kasih.

    Salam ukhwah dari 10 Si Budak Hitam..Assalamualaikum.

    ReplyDelete